شرکت در همایش تخصصی آینده نگاری فرصت های سرمایه گذاری به میزبانی شهرداری کرج

همایش تخصصی آینده نگاری فرصتهای سرمایه گذاری با شرکت نمایندگان سازمان سرمایه گذاری شهرهای اراک، اهواز، قزوین، ارومیه، گرگان، زنجان، تبریز، چابهار، همدان، کرمانشاه، اردبیل به همراه تنی چند از سرمایه گذاران برگزیده شهر کرج، به میزبانی شهرداری کرج برگزار شد.

در این همایش نواقص و موانع اداری اصلاحیه شیوه نامه سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری،  که در اسفند سال ۹۹ ابلاغ شده بود ، بررسی و مقرر شد، طی دو ماه پیش رو سازمان های سرمایه گذاری با توجه به شرایط، اقلیم، منطقه و … مواردی را که نیاز به اصلاح دارد را، اعلام و پیشنهادات خود را جهت بازنگری به کمیته ای که به این منظور تشکیل خواهد شد، ارائه نمایند.

تشکیل بانک اطلاعات سرمایه گذاران، همچنین تشکیل کمیته معاضدت قضایی متشکل از چند نماینده حقوقی از چند شهر که در صورت بروز مشکلات حقوقی در امور جاری پیگیری های لازم با راهنمایی و پشتیبانی این کمیته انجام شود، از دیگر دستاوردهای این همایش بود.

همچنین مقرر شد جهت ایجاد وحدت رویه بررسی های اقتصادی و تهیه طرح توجیهی حتی الامکان در همه سازمانها از  برنامه کامفار (COMFAR) پیگیری شود.

گفتنی است همایش بعدی ظرف مدت دو ماه آینده با محوریت جمع بندی اصلاحات لازم بر شیوه نامه به میزبانی سازمان سرمایه گذاری شهرداری گرگان برگزار خواهد شد.

Scroll to Top