تهیه طرح جامع سرمایه گذاری شهر اراک در دستور کار قرار دارد

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک:

تهیه طرح جامع سرمایه گذاری شهر اراک در دستور کار قرار دارد

  • آتنا بوالحسنی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک؛ در ارتباط با گزارش عملکرد این سازمان اظهار داشت: ساخت مجتمع تفریحی آبزیان واقع در پارک شهر اراک، بازسازی، مرمت و بهره برداری از رستوران کوهپایه واقع درپارک امیرکبیر، اجرای طرح تفکیک از مبدا پسماندهای شهری با استفاده از اپلیکیشن، تکمیل پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری آفتاب واقع در میدان شهدا توسط سازمان سرمایه گذاری انجام شده است.
  • سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک؛ در ارتباط با پروژه های در دست اجرای این سازمان گفت: احداث سرویس های بهداشتی ، احداث و بهره برداری از پیاده راه و فود استریت، احداث مجتمع استحصال پسماندهای ساختمانی،بهسازی پارک وحش شهر اراک،احداث و بهره برداری از بازارچه های میوه و تره بار، ایجاد ایستگاه های دوچرخه، تجهیز کارگاه تولید قطعات بتنی، ایجاد استراحتگاه مسافرین، بهسازی و ایجاد تابلوهای تبلیغاتی، احداث سالن بیلیارد ازجمله اقدامات فعلی سازمان هستند.
  • وی در خصوص برنامه های پیش روی سازمان عنوان کرد: استقرار پروژه های در دست اقدام و بروز رسانی فرصت های سرمایه گذاری شناسایی شده جهت انطباق با شرایط کنونی و رفع موانع و مشکلات فرصت ها و پروژه های تدوین شده از جمله: دره گردو، بام اراک، طرح های مد نظر در پارک جنگلی شهید با هنر و … از مهم ترین برنامه ها هستند.
  • سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک؛ اعلام آمادگی نمود که سازمان در تمامی حوزه های مختلف شهری از جمله شهر سالم، حمل و نقل و ترافیک، گردشگری و تفریحات، تجارت و کسب و کار، محیط زیست، ساخت و ساز ،فرهنگ و هنر و فناوری اطلاعات حاضر به مشارکت با سرمایه داران بوده و فرصت های سرمایه گذاری متناسب با حوزه های مذکور شناسایی و قابل ارائه می باشد.
  • بوالحسنی هدف گذاری و تدوین طرح جامع سرمایه گذاری شهر اراک، تدوین فرایندها و شناسنامه فرایند سرمایه گذاری و مشارکتی (مرحله شناسایی، اخذ مجوزها، انعقاد قرارداد و نظارت)، تهیه آیین نامه مشوق های سرمایه گذاری، تهیه بانک اطلاعات سرمایه گذاران را از دیگر برنامه های مد نظر عنوان داشت.

وی افزود:تشکیل کارگروه های مربوطه و کمیته فنی همچنین تقویت نیروی انسانی و روابط درون و برون سازمانی از دیگر برنامه های سال جاری هستند.

آتنا بوالحسنی تعامل و هم اندیشی با ارگان ها و دستگاه های ذی ربط همچنین تعاملات موثر و سازنده با سایر شهرهای موفق کشور و استفاده از تجربیات آنها، بررسی شیوه های نوین سرمایه گذاری و ایجاد درآمدهای پایدار شهری در افزایش کیفیت ارائه خدمات را حائز اهمیت دانست و حرکت در این راستا را از اهداف و اقدامات متداول سازمان سرمایه گذاری عنوان کرد.

Scroll to Top