شهردار اراک اعلام کرد: امکان سرمایه گذاری ۳۵۰۰ میلیاردی در دره گردوی اراک

شهردار اراک از امکان سرمایه گذاری ۳۵۰۰ میلیارد تومانی در دره گردو خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، دکتر علیرضا کریمی عصر چهارشنبه چهارم آبانماه ۱۴۰۱ در پنل فرصت های سرمایه گذاری شهر اراک با بیان اینکه ۱۵ پروژه سرمایه گذاری در کتابچه ای آماده شده است که در اختیار مدعوین و سرمایه گذاران قرار گرفته است، اظهار کرد: پروژه دره گردو دارای چند بخش است که ۸۶ هکتار مربوط به فضای سبز است و در اختیار شهرداری قرار دارد و پیمانکار آن انتخاب شده و ۷۰ میلیارد تومان برای فضای سبز و مراکز تفریحی آن بودجه اختصاص یافته است. این اماکن تفریحی و پارک تا قسمت بالایی دره و پیش از پروژه های آبخیزداری ادامه خواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری به صورت عملیاتی وارد پروژه شده است، گفت: ۲۲ هکتار از اراضی در اختیار راه و شهرسازی است که شهرداری درصدد تملک آن است و پروژه ها به صورت بخش به بخش اجرایی می شود.
دکتر کریمی اضافه کرد: ظرفیت و قدرت سرمایه گذاری در منطقه بسیار بالاست و می توان تا ۳۵۰۰ میلیارد تومان در این منطقه سرمایه گذاری کرد، البته دره گردو به لحاظ موقعیت جغرافیایی در کنار کمربندی جنوبی واقع شده و بسیاری از مسافران و اتوبوس ها می توانند از زیرساخت های رفاهی و تفریحی منطقه منتفع شوند و منجر به جذب گردشگر می شود.
Scroll to Top