حضور ۱۰ سفیر در همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری اراک قطعی شد

شهردار اراک :
حضور ۱۰ سفیر در همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری اراک قطعی شد
شهردار اراک گفت: حضور ۱۰ سفیر به همراه رایزنان فرهنگی آنها و ۲ شهردار خارجی در همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری این شهر قطعی شده است.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، دکتر کریمی افزود: نخستین همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر اراک، چهارم و پنجم آبان ماه جاری در فرهنگسرای این شهر برگزار می‌شود و تدابیر لازم برای برگزاری هرچه با کیفیت تر این همایش اندیشیده شده است.
وی بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش ۲ روزه، معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهر اراک است و در حال حاضر ۱۵ فرصت سرمایه‌گذاری قابل ارائه به سرمایه گذاران در این شهر وجود دارد.
شهردار اراک ادامه داد: اطلس سرمایه‌گذاری شهر اراک نیز در حال تدوین است و به زودی ارایه می‌شود.
دکتر کریمی اظهار داشت: برقراری ارتباط با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، تبادل تجارب، ارتباط با رایزنان اقتصادی کشورهای دیگر و عقد تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی، از دیگر اهداف این همایش است.
وی گفت: در کنار این همایش، بررسی مقالات نیز انجام می‌شود که به دبیرخانه این همایش ۳۰ مقاله تخصصی ارسال شده که ۲۱ مقاله پذیرش شده و از این تعداد پنج مقاله در مدت برگزاری همایش ارایه می‌شود.
شهردار اراک یادآور شد: این همایش با مشارکت استانداری مرکزی، فرمانداری اراک، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، دانشگاه‌های آزاد اسلامی و علم و صنعت استان، دانشگاه اراک، ادارات کل صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، نیروی انتظامی و بخش خصوصی برگزار می‌شود.
Scroll to Top